وداع با پدریتو، مرد بازی های سرنوشت ساز

 

بی تردید پدرو هرگز در بارسلونا به بازیکنی تبدیل نشد که بیشترین پیراهن را فروخته باشد یا هواداران بخاطرش سرو دست شکسته باشند اما نام او در تاریخ بارسا حک خواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به دلایل زیادی تا سال ها، هواداران بارسلونا از پدرو یاد خواهند کرد. او البته هرگز محبوبیتی همچون مسی، رونالدینیو و نیمار کسب نکرد اما در مقاطع مختلفی، لبخند را به روی چهره هواداران بارسلونا نشاند. 

ستاره 28 ساله اهل جزایر قناری که از محصولات تیم های پایه ای بارسلونا محسوب می شود، اولین بار 12 ژانویه 2008 توسط فرانک رایکارد در بازی مقابل مورسیا پیراهن اول بارسلونا را به تن کرد. آن زمان هیچکس تضور نمی کرد که این جوان ترکه ای، روزی به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا تبدیل بشود؛ بازیکنی که حالا او را با گل های تاریخی و به یاد ماندنی اش در دیدارهای سرنوشت ساز به یاد می آوردند. 

او برای زدن اولین گلش برای بارسلونا تا سوپرجام اسپانیا در سال 2009 مقابل بیلبائو صبر کرد و نخستین گلش را در دقیقه 9 یک چنین میدان حساس و مهمی به ثمر رساند. 6 سال بعد او می توانست آخرین گلش برای بارسا را نیز دقیقا در همان دقیقه 9 و در سوپرجام اسپانیا برابر بازهم تیم بیلبائو به ثمر برساند اما تیر دروازه مانع از این امر شد. 

پدرو را می توان با گل های مهمش به رئال مادرید، گلش در سوپرکاپ اروپا در سال 2009 برابر شاختار، گلش به استودیانتس در جام جهانی باشگاه های سال 2009 ، گل اول بارسا به یونایتد در فینال لیگ قهرمانان 2011 در ورزشگاه ومبلی و سرانجام آخرین گلش برای بارسا در سوپرکاپ اروپا(2015) مقابل سویا(گل پنجم در وقت های اضافه و در برتری 5-4 بارسا) در تفلیس به خاطر آورد.

پدرو که در بارسلونا همه او را پدریتو خطاب می کنند، دقایقی پیش پس از ثبت 99 گل و کسب 20 جام برای بارسلونا، با این تیم وداع گفت و به چلسی پیوست.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:19 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.